آشنایی با آزمون زبان دولینگو و شرایط آزمون | زبان گستر مشهد | آموزشگاه زبان های خارجی

آشنایی با آزمون زبان دولینگو و شرایط آزمون

زبان دولینگو

در زبان گستر مشهد

Zaban Gostar
زبان گستر

آشنایی با آزمون زبان دولینگو

آشنایی با آزمون زبان دولینگو

دولینگو یکی از آزمون‌های آنلاین زبان است که امکان آزمون از راه دور را برای شما فراهم می‌کند. مرکز آموزش زبان‌های خارجی زبان گستر دوره آشنایی با آزمون زبان دولینگو و کلاس‌های آموزشی برای این آزمون‌ها را برگزار می‌کند. در این دوره شما می‌توانید به مهارت‌های لازم برای این آزمون دست یابید.

آشنایی با آزمون زبان دولینگو Duolingo English Test

آزمون‌های مختلفی همچون تافل و آیلتس برای تسلط به زبان انگلیسی برای ورود به دانشگاه‌ها برگزار می‌شود. آزمون زبان دولینگو یکی دیگر از این آزمون‌هاست که به خاطر شرایط آنلاین برگزاری آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این آزمون شامل نمره مهارت در زبان انگلیسی، مصاحبه ویدئویی و نوشتن متن است. برای آشنایی با آزمون زبان دولینگو تا پایان مقاله همراه ما باشید.

آزمون دولینگو در مقایسه با تافل و آیلتس کمتر شناخته شده است ولی با شیوع کرونا و محدودیت در برگزاری آزمون‌های حضوری، شرکت در این آزمون بسیار مورد توجه قرار گرفت. البته آزمون دولینگو مورد تایید همه دانشگاه‌ها نیست و شما باید درباره این مسئله قبل از آماده شدن برای آزمون از دانشگاهی که قصد تحصیل در آن را دارید، مطلع شوید.

آزمون‌های دولینگو محدودیت زمانی ندارند و شما در هر زمانی و در کل روزهای سال می‌توانید در این آزمون‌ها شرکت کنید. اما به علت آنلاین بودن، شرایط برگزاری این آزمون با حساسیت بالایی انجام می‌شود تا تخلفی در آزمون‌ها صورت نپذیرد. اگر شرایط تعریف شده برای شرکت در آزمون رعایت نشود امکان حذف داوطلب به صورت دائم وجود دارد.

برای شرکت در این آزمون باید شرایط لازم برای آزمون را داشته باشید. می‌توانید مدارک مورد نیاز را از سایت مطالعه و آنها را آماده نمایید. آماده کردن محیط مناسب برای آزمون نیز به کسب نتایج بهتر کمک خواهد کرد. زمان این آزمون بر خلاف سایر آزمون‌ها طولانی نیست و حدود یک ساعت زمان نیاز دارید. در این آزمون از متون طولانی برای آزمون استفاده نخواهد شد.

موسسه زبان گستر برای آمادگی در آزمون‌های دولینگو کلاس‌هایی را برگزار می‌کند تا داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون را دارند آماده شوند. ما در این آزمون‌ها شما را برای مراحل مختلف که شامل تقویت مکالمه به زبان انگلیسی، خواندن و گوش دادن است آماده می‌کنیم.

برای آشنایی با آزمون زبان دولینگو و آمادگی برای این آزمون‌ها می‌توانید با کارشناسان زبان گستر تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

فرم ورود به زبان گستر

ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید

فرم درخواست مدرس

فرم زیر را پر کنید

زبان گستر

فرم ثبت نام در زبان گستر

ثبت نام کنید

توجه: رمز عبور شما بطور خودکار ایجاد می شود و به آدرس ایمیل شما ارسال می شود.