آشنایی با سوالات اصلی آزمون دولینگو | زبان گستر مشهد | آموزشگاه زبان های خارجی

آشنایی با سوالات اصلی آزمون دولینگو

زبان دولینگو

در زبان گستر مشهد

Zaban Gostar
زبان گستر

سوالات آزمون اصلی دولینگو

سوالات آزمون اصلی دولینگو

با آزمون دولینگو می‌توانید میزان مهارت خود را در زبان انگلیسی بسنجید و از نمرات آن برای پذیرش در دانشگاه‌های خارجی استفاده کنید. برای تسلط به سوالات اصلی آزمون دولینگو باید سوالات مشابه با آن را مطالعه کنید. مرکز آموزش زبان گستر با ارایه سوالات آزمون‌های اصلی ، شما را برای این آزمون آماده می‌کند.

سوالات آزمون اصلی آزمون دولینگو چگونه طراحی می‌شوند؟

آزمون انگلیسی دولینگو یک آزمون سنجش مهارت زبان انگلیسی است که از راه دور و با استفاده از اینترنت می‌توان در این آزمون‌ها شرکت کرد. سوالات آزمون اصلی دولینگو به صورت تطبیقی است. یعنی سوالات با توجه به سطح عملکرد شرکت‌کنندگان تغییر خواهد کرد.

سوالات آزمون دولینگو شامل تمریناتی به صورت مجموعه سوالاتی برای صحبت کردن، خواندن، نوشتن و ارزیابی مهارت شنیداری است. برای هر کدام از این مهارت‌ها نمره‌ای در نظر گرفته شده است. بخش دوم آزمون درجه بندی ندارد و شامل یک مصاحبه ویدئویی است و مهارت نوشتاری مورد سنجش قرار می‌گیرد. در هر بخشی دو درخواست برای داوطلب ارسال می‌شود که می‌تواند به یکی از آنها پاسخ دهد.

در آزمون دولینگو سطح مهارت شما در زبان انگلیسی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و بنابراین شما باید مهارت خود را در شرایط محیطی واقعی و با سایر افراد مورد سنجش قرار دهید. مرکز آموزش زبان گستر با برگزاری کلاس‌های آمادگی زبان دولینگو و ارایه  سوالات اصلی ، شما را برای شرکت در این آزمون آماده می‌کند.

با بیش از 120 بار آزمون موفق و جمع آوری سوالات این آزمونها موسسه زبانگستر قویترین موسسه زبان در کشور در زمینه دولینگو میباشد.ما سوالات اصلی آزمون را در حین آزمون داوطلبان خود عکس برداری کرده و با بیش از 120 نمونه سوال اصلی دولینگو بیشترین تعداد بانک سوال را در این زمینه دارا هستیم و میتوانیم ادعا کنیم که بانک سوالات شرکت دولینگو برای ما لو رفته است.

آزمون‌های آزمایشی که در سایت دولینگو قرار دارند، زمانی کوتاه‌تر از زمان واقعی آزمون دارند و ممکن است که داوطلب به درک درست از این آزمون نرسد. موسسه زبان گستر تنها ارائه کننده سوالات اصلی آزمون دولینگو در ایران است و مدرسین زبان گستر سوالاتی برای آمادگی شرکت در آزمون و نکات و ترفندهایی که شما را برای این آزمون آماده می‌کند در نظر گرفته‌اند. این سوالات و ترفندها به صورت کامل تشریح می‌شوند تا بتوانید به سوالات آزمون اصلی آزمون دولینگو به خوبی پاسخ دهید.

با توجه به شرایط کنونی و عدم ثبات در برگزاری آزمون‌های حضوری، بسیاری از دانشگاه‌ها نتایج آزمون دولینگو را به عنوان مرجع برای ارزیابی مهارت زبان می‌پذیرند. شما می‌توانید در هر ساعاتی از شبانه روز و در همه روز‌های   سال در این آزمون شرکت کنید و نتیجه آزمون را نیز در کمتر از 48 ساعت دریافت نمایید. برای آگاهی بیشتر درباره سوالات آزمون اصلی آزمون دولینگو می‌توانید با کارشناسان دولینگو در ایران و مشهد در موسسه زبان گستر ارتباط برقرار کنید.

فرم ورود به زبان گستر

ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید

فرم درخواست مدرس

فرم زیر را پر کنید

زبان گستر

فرم ثبت نام در زبان گستر

ثبت نام کنید

توجه: رمز عبور شما بطور خودکار ایجاد می شود و به آدرس ایمیل شما ارسال می شود.